Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Gula rosen

Av gularosen - 7 november 2014 14:31

Hej. Idag har det äntligen snöat.

Är det bra eller dåligt jag tycker både och. vad tycker du.

Jag gillar att ni berättar vad ni tycker om min blogg.  

 
 
Ingen bild

Anonym

7 november 2014 14:39

Hej. Jag gillar att det har börjat snöa.
Din blogg är as cool.
Jag är verkligen nyfiken på hur du ser ut.
Jag tror du värsta snyggot.

/Läsare

 
Ingen bild

Elsa

7 november 2014 14:43

Tja. Jag gillar inte snö. Det blir kallt och man fryser bara.
Jag älskar din blogg och dina inlägg. Elsa

 
Den bästa

Den bästa

9 november 2014 21:30

Hej. Min blogg är lika bra som din så tro inte att du är beträ en mig.
Nej skoja bara vi båda är grymma.
Fast jag är lite beträ.
Nej det är inte sant men något som är sant är att jag älskar snöbolls krig.

http://Tja

 
Anonym

Anonym

17 januari 2016 13:45

Hej jag heter masken, men jag vill helst inte berätta vad jag heter. Jag ville bara säga att jag tycker om snö jättemycket ä, jag gillar att äta snö och åka pulka fast det är rätt läskigt. Jag vill också säga att jag gillar din blogg och jag hopad att du fortsätter

http://Gula rosen

gularosen

17 januari 2016 13:57

Kul att höra

 
Anonym

Anonym

17 januari 2016 13:59

OMG!!!!! Din blogg är så nice! Du verkar så himla snäll och det är kul att du frågar oss saker. Vi kanske kan bli kompisar jag heter Anna-Karin och gillar att rota

http://Gula rosen

gularosen

17 januari 2016 14:01

Det låter kul att rota

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gularosen - 3 februari 2016 07:30

jag får jätte fina kommentarer av er och det Är jag tacksam för. Jag och larva sitter just nu i en bil och ska lämna av en person och sen ska dom lämna mig. Jag ska till Akuten och operera min fot. jag är jätte nervös. Vet ej om jag klarar det.  Pr...

Av gularosen - 2 februari 2016 18:22

På den senaste tiden har jag inte bloggat på grund av att jag inte har haft tid :( Jag har nämligen gett bårt larver till larvlösa människor. Jag tycker att det är så synd om larvlösa människor.  När jag gick fram till en kvinna och la en larv ...

Av gularosen - 24 januari 2016 08:46

 din favoritfärg. Gul ålder. 34 larv år vad du gör på fridtiden. Leker med bert min larv favorit bok larvers historia. den larvfantastiskt bra favorit film. Larva favorit bakverk. Banan med kokos. Om ni vill ha rreceptet kommentera.  fav...

Av gularosen - 20 januari 2016 17:02

Hur mår ni mina söta larver. Jag tänkte gö En frågestund så fråga frågor svarar på alla gör den ikväll så kommenteta nu🎈 ...

Av gularosen - 19 januari 2016 07:15

Jag har valt ut en vinnare av alla bidrag till vad jag/ni ska kalla er mina "fans".  Jag har även valt att jag ska kalla mig själv glomman och då tyckte jag det passade bra med........ Glommisar!! Så grattis glommisen du är vinnaren. Om du vill...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gula Rosen


Ovido - Quiz & Flashcards