Direktlänk till inlägg 2 februari 2016

Varför jag inte har bloggat på länge!

Av gularosen - 2 februari 2016 18:22

På den senaste tiden har jag inte bloggat på grund av att jag inte har haft tid :(

Jag har nämligen gett bårt larver till larvlösa människor.

Jag tycker att det är så synd om larvlösa människor. 

När jag gick fram till en kvinna och la en larv i hennes knä blev hon så glad att hon skrek och kastade tillbaka larven till mig. Hon var så söt. Hon tyckte säkert att det var en sån fin present så att hon inte kunde ta emot den. Eller vad tror ni.


Det är kul att vi har blivit så många i gummis familjen. <3

 
 
åhh

åhh

2 februari 2016 21:48

åhh vad snällt av dig att ge bort larver till larvlösa människor. larvlösa människor borde vara värdigt ledsna och det är bra att nån kommer och räddar de. Jag kan förstå tanten du ratade om. Jag skulle också bli jätteglad och inte kunnat ta emot presenten. Jag skulle bli överlycklig. En larv kan förändra ens liv helt och et är så fantastiskt. De blir en stor el av ens vardag ett ta hand om en larv. ge den mat, ett eget rum att sova i, kärlek, wifi osv. Jag är bara så lycklig att du finns här för alla min larvdrottning
// ett fan av larvdrottningen

http://gularosen

gularosen

2 februari 2016 21:58

❤️

 
fansen

fansen

2 februari 2016 21:49

vi kanske ska kalla dig för våran larvdrottning!!!
Tips från fansen

http://gularosen

gularosen

2 februari 2016 21:58

Ni får kalla mig för vad ni vill bara inte namnet kränker larver. Men larvdrottningen går bra

 
hej

hej

2 februari 2016 21:50

åhh blir aå glad att du finns

http://gula rosen

 
hej

hej

2 februari 2016 21:50

det är okej att du inte har varit så arkiv på länge. det viktiga är att vi håller ihop och inte lämnar varandra.

http://gularosen

 
hjärtat

hjärtat

2 februari 2016 21:51

har inge ord för hur fin människa du är

http://gularosen

 
söt tant

söt tant

2 februari 2016 21:52

vilken söt liten tant

http://gula rosen

gularosen

2 februari 2016 21:59

Aah verkligen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gularosen - 3 februari 2016 07:30

jag får jätte fina kommentarer av er och det Är jag tacksam för. Jag och larva sitter just nu i en bil och ska lämna av en person och sen ska dom lämna mig. Jag ska till Akuten och operera min fot. jag är jätte nervös. Vet ej om jag klarar det.  Pr...

Av gularosen - 24 januari 2016 08:46

 din favoritfärg. Gul ålder. 34 larv år vad du gör på fridtiden. Leker med bert min larv favorit bok larvers historia. den larvfantastiskt bra favorit film. Larva favorit bakverk. Banan med kokos. Om ni vill ha rreceptet kommentera.  fav...

Av gularosen - 20 januari 2016 17:02

Hur mår ni mina söta larver. Jag tänkte gö En frågestund så fråga frågor svarar på alla gör den ikväll så kommenteta nu🎈 ...

Av gularosen - 19 januari 2016 07:15

Jag har valt ut en vinnare av alla bidrag till vad jag/ni ska kalla er mina "fans".  Jag har även valt att jag ska kalla mig själv glomman och då tyckte jag det passade bra med........ Glommisar!! Så grattis glommisen du är vinnaren. Om du vill...

Av gularosen - 18 januari 2016 07:44

Jag sitter i en bil idag igen. Vad ska jag göra? Gissa i komentarerna. Jag gillar att ni kommenterar saker i komentarsfältet. Hoppas ni kommer dansa till blinka lilla stjärna idag.  Jag älskar er alla mina fans. Kommentera vad ni vill bli kallade...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gula Rosen


Ovido - Quiz & Flashcards